donyayechasb

ساخت وبلاگ

 

شرکت کناف ایران در سال 1355 تاسیس گردید و بعد از فراز و نشیب‌های بسیار، با مالکیت کناف آلمان و تحت عنوان کی‌پلاس مشغول و فعال است. سیستم ساخت و ساز خشک که به گچبرک نیز معروف است، از ابداعات کنـاف است و به همین دلیل در همه جای دنیا، پنل‌های گچی، سقف های کاذب، دیوارهای پیش ساخته و موارد بسیار دیگر با نام کنـاف گره خورده است. طیف وسیع محصولات کناف با هدف تسهیل اجرای سطح نهایی تولید می‌شوند. مزایای بی‌شمار کنـاف آن را به جایگزینی مناسب برای مصالح سنتی بدل کرده است.

شرکت کی پلاس پارس با ظرفیت تولید بیش از ۳۹ میلیون مترمربع انواع صفحات روکش دار گچی در سال، به عنوان بزرگترین تولیدکننده سیستم های ساخت و ساز خشک در ایران به شمار می رود.گستره محصولات این شرکت شامل ملزومات سیستم های ساخت و ساز خشک و متعلقات آن نظیر صفحات روکش دار گچی، سازه های فولادی گالوانیزه سبک، انواع سیستم های سقف کاذب و دیگر محصولات ساختمانی با آخرین فناروی می باشد. این شرکت با تمرکز بر ارائه نوآوری های فنی و تولید محصولات با کیفیت و مطابق با قوی ترین استانداردها و با تکنولوژی آلمان، توسعه صنعت ساختمان در ایران را رهبری می کند.

در بخش محصولات پودری نیز  Kplus در شروع فعالیت خود تنها تولید کننده گچ های ساختمانی با نام ساران و سارالیت بوده است.

اين شرکت در حال حاظر با ظرفيت روزانه ۱۰۰۰ تن، در زمينه توليد انواع گچ‌هاي ساختماني دستي، ماشيني و همچنين مصالح ساختماني پايه سيماني مانند چسب هاي کاشي فعاليت مي‌کند.

Kplus هر ساله با افزودن به سبد محصولات و افزایش کیفیت محصولات موجود، نسبت به تامین نیازهای مختلف ساختمان از طریق شبکه عاملیت گسترده در سرتاسر کشور اقدام مینماید.

نوار کناف فیبری می باشد که بر محل اتصال و درزهای کناف و یا محل هایی که امکان ترک خوردن دارند متصل می شود و بعد از آن بتونه ی درزگیری را به روی آن کار می کنند و به علت موادی که در بتونه ی درزگیری وجود دارد، بعد از خشک بتونه ای بسیار سخت خواهیم داشت که چند برابر گچ محکم می باشد.از تیپ جهت مسلح نمودن محل درزها استفاده می شود و در انواع کاغذی ، فایبر گلاس و فایبر گلاس توری مورد استفاده قرار می گیرد .خرید توری کناف ، پایین ترین لیست قیمت توری کناف با فروشگاه اینترنتی ایران رنگ تجربه کنید !
وقتی که طیف و بتونه ی درزگیری با هم استفاده می شوند چیزی شبیه به آلماتوربندی ،میلگرد و بتون ریزی می باشد که توری ها باعث انسجام و ترک نخوردن محل اتصال کناف می شوند که همین امر باعث بالا رفتن طول عمر کار می شود.استفاده از این طیف باعث ترک نخوردن سطح کناف می شود یک استاد کار نقاش خوب از اهمیت این مسئله کاملاً با خبر است و کیفیت مد نظر او می باشد.

توری کناف - ایران رنگ

توری کناف

در مورد تور کشی ذکر این نکته الزامی است که کلیه محل اتصالها که از صفحات مجزای پنل نصب شده است باید تور کشیده شود. بسیاری از نقاش ها محل اتصال کناف با دیوارهای گچی را نیز تیپ میاندازند در نظر داشته باشید که تور مصرفی حتما جوری انداخته شود تا محل برش را بپوشاند.
این ابزار باعث میشود تا کناف ترک نخورد و بتونه را درگیر با پنل ها نکه میدارد.هنگامی که شما یک لایه بتونه قبل از تیپ میزنید، باعث میشود مطمئن شوید که درز ایجاد شده به صورت کامل پرشده است.نکته دوم اینه بعضی از تیپ های موجود در بازار چسبندگی کمی دارند وبه راحتی به کار نمیچسبند. تور اندازی روی بتونه خیس باعث چسبندگی تیپ میشود.

گاهی اوقات نیز کناف مصرفی خاک زیادی به خود گرفته است، چون قبل از کار کثیف شده است یا کنافکار روی آنها راه رفته است. این خاک گرفتگی پنلهای کناف، باعث میگردد تیپ به کار نچسبد.

بازرگانی خدیو عاملیت توزیع و نمایندگی محصولات شرکت کناف

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:28

بررسی دقیق انواع چسب یک دو سه و کاربردهای آنها
چسب 123 یکی از پرکاربردترین محصولات در صنایع مختلف می باشد که برای مقاصد و مصارف متعددی استفاده می شود. این چسب در ایران به نام های چسب قطره ای و چسب فوری نیز شناخته می شود. با پخش رنگ و چسب خدیو همراه باشید تا با انواع چسب 123 و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید. چسب یک دو سه برای نخستین بار در سال 1958 و با نام چسب سیانو اکریلات وارد بازار شد. سیانو اکریلات در ابتدا به منظور استفاده در صنایع تولید شده بود، اما به تدریج و با بهینه سازی آن به سایر مصارف از جمله مصارف خانگی و حتی علوم پزشکی نیز راه پیدا کرد.

اهمیت استفاده از چسب یک دو سه:
یکی از دلایل استفاده از انواع چسب 123 قدرت بالای چسبندگی آن می باشد که در بین سایر چسبنده های موجود در بازار یک استثنا به شمار می رود. چسب های یک دو سه به صورت یک اسپری پاشنده و یک چسب تیوپی تولید می شوند که برای چسب کاری، مرحله اسپری قبل از استفاده از چسب می باشد.

امروزه از این چسب صنعتی به دلیل سرعت و قدرت چسبندگی بسیار بالا برای چسباندن، پر کردن شیارها و یا شکاف های اشیای مختلف فلزی، پلاستیکی، سرامیکی، چرم، سطوح سنگی، نئوپان های مختلف، هر نوع قطعات الکترونیکی و یا قطعات چوبی استفاده می شود.چسب 123 مدل های مختلفی دارد که هر کدام از آن ها کاربردهای متفاوتی دارند. این چسب های فوری توسط برندهای معتبری از قبیل چسب akfix ، چسب میتراپل، چسب 123 استارباند، چسب 123 ترک فیکس و چندین برند و عنوان تجاری دیگر وارد بازار شده اند.

انواع چسب 123 و کاربردهای آن با یکدیگر تفاوت دارند و برای مصارف مختلف در دسترس عموم قرار می گیرند.

بررسی دقیق انواع چسب یک دو سه و کاربردهای آنها
بررسی دقیق انواع چسب یک دو سه و کاربردهای آنها

 

نحوه‌ی استفاده از چسب 123:
ابتدا سطح مورد نظر را اسپری نمایید و سپس از چسب 123 به میزان لازم استفاده کنید.
در صورتی که سطوح مورد نظر عاری از گرد و غبار بوده و یا هر گونه لکه و مواد چرب از آن پاکسازی شده باشد، نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.
اطلاعاتی در خصوص غلظت و نوع چسب یک دو سه کسب نمایید و از هر نوع چسب سیانو اکریلاتی برای مقاصد خاصی که بدین منظور تولید شده است، استفاده نمایید.
زمانی که پاشش اسپری انجام گرفت، بعد از گذشت چند ثانیه برای تبخیر اسپری، اقدام به قرار دادن سطح دیگر روی آن نموده و تا حدود 20 ثانیه آن دو سطح را روی هم فشار دهید تا چسبندگی کامل انجام گیرد.
سعی کنید از چشمانتان در برابر اسپری محافظت نمایید و در صورت تماس حتما آنها را با آب فراوان شستشو داده و در صورت عدم بهبود حتما به پزشک مراجعه نمایید.
بخارات متصاعد از پاشش اسپری شیمیایی و مضر است، پس بهتر است در معرض آن قرار نگیرید. همچنین به دلیل خطر اشتعال از کشیدن سیگار یا روشن کردن وسایل جرقه زا خودداری نمایید.

موارد استفاده از چسب یک دو سه:
برای اتصال فلزات به قطعات فلزی، پلاستیکی و لاستیکی
برای چسباندن و ترمیم چینی های شکسته (فنجان ها) و تکه های چرمی جدا شده از کت یا رویه صندلی های چرمی
مرمت مجسمه های گچی و یا ظروف شکسته سفالی با چسباندن قطعات آنها
چسباندن سنگ های تزئینی به هم با غلظت و چسبندگی فراوان

خطرات چسب 123 و نکات ایمنی
چسب یک دو سه چسبی شیمیایی و بسیار قوی است که در هنگام استفاده و نگهداری از آن باید تمام موارد ایمنی را رعایت کنید، در زیر نکات ایمنی هنگام استفاده از این چسب را آورده ایم :

چسب 123 به راحتی قابل احتراق و اشتعال است، بهتر است آن را در محلی نگهداری کنید که از آتش گرفتن آن جلوگیری شود.
دمای 0 تا 25 درجه سانتی گراد، بهترین دما برای نگهداری از چسب یک دو سه است.
استشمام بوی چسب یک دو سه بسیار خطر ناک و برای سلامتی مضر است. هنگام استفاده از انواع چسب یک دو سه از دستکش و ماسک استفاده کنید.

بازرگانی خدیو عاملیت توزیع و نمایندگی چسب 123
انواع چسب 123:
در ادامه به انواع چسب 123 و کاربردهای آن به طور کامل می پردازیم:

چسب 123 akfix
این چسب از تولیدات کشور ترکیه می باشد. چسب های 123 آکفیکس دارای قدرت و کیفیت بی نظیری می باشند. این چسب ها در قطعات مختلف چوبی، انواع فلزات، قطعات چرم، تکه های سرامیکی، قطعات سفالی، پلاستیک، انواع جواهرات و مصارف دیگری از جمله مصارف تزیینی و یا ناخن دست مورد استفاده قرار می گیرد.

عمده مصارف چسب 123 akfix به دلیل غلظت بسیار بالا و نیز چسبندگی فوق العاده ای که دارد، در نمای ساختمان و جلوه دهی آن با سنگ نما و نیز کاشی کاری و سایر مصارف خانگی می باشد. به بیانی دیگر، چسب 123akfix مخصوص استادکاران ساختمانی می باشد.

چسب اک فیکس حالت شل و قوام نیافته ندارد، بلکه به دلیل ویسکوزیته بالای آن، برش های سنگ نما را به طور اعجاب آوری به هم متصل می سازد. این خصیصه در نوع خود بسیار بی نظیر است.

چسب 123akfix برای سایر مشاغل صنعتی (به خصوص صنایع چوبی) برای چسباندن قطعات و دوام اتصال این قطعات مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد چسب اک فیکس به خصوص در چسبندگی انواع سطح صاف استثنایی است.

چسب آکفیکس بسیار قوی و پر مصرف بوده و توانسته است در بین سایر سیانو اکریلاتها جایگاه خاصی را به خود اختصاص دهد.

 

چسب میتراپل
چسب یک دو سه میتراپل از تولیدات برند میتراپل ترکیه می باشد. این چسب یکی دیگر از انواع چسب 123 می باشد که در مصارف متعددی مانند چسباندن انواع قطعات نئوپانی، چوبی، فلزی، لاستیک، چرم، شیشه و سایر قطعات مورد استفاده قرار می گیرد.

قدرت چسبندگی چسب میتراپل بسیار بالا است؛ بنابراین با استفاده از این چسب در مدت زمان کوتاهی بین 10 تا 15 ثانیه گیرش و چسبندگی بین سطوح انجام می گیرد. چسب یک دو سه میتراپل را می توان غیر از مصارف صنعتی، در تعمیر و چسباندن قطعات مختلف پلاستیکی و فلزی نیز مورد استفاده قرار داد.

چسب میتراپل مانند سایر چسب های فوری یا قطره ای دارای دو جزء چسب تیوپی و اسپری می باشد.

چسب 123 استار باند
از جمله محصولات سیانو اکریلاتی مشهور چسب یک دو سه استار باند است. این محصول از تولیدات کشور ترکیه می باشد.

ویژگی بارز چسب 123 استار باند چسبندگی فوق العاده قوی و فوری می باشد. در چسب 123 استار باند زمان گیرش بسیار کمتر از سایر نمونه های چسب های 123 بوده و به همین دلیل از هر نظر یک محصول پر کاربرد محسوب می شود.

اصلی ترین کاربرد چسب یک دو سه استارباند، استفاده در صنایع چوبی، ام دی اف و انواع سنگ نما در ساختمان می باشد. این محصول نیز مانند سایر چسب های سیانو اکریلاتی با قیمت خرید بسیار مناسبی در فروشگاه های معتبر اینترنتی عرضه شده است.

چسب 123 ترک فیکس
چسب 123 ترک فیکس یکی از چسب های بسیار قوی و پر فروشی می باشد که توسط برند ترک فیکس کشور ترکیه در بازارهای ایران و جهان عرضه شده است. عمده مصارف استفاده از چسب یک دو سه ترک فیکس در زمینه چسباندن سطوح کاغذی، مقوا، پلاستیک یا کاربرد آن در سنگ کاری نمای ساختمان می باشد.

استفاده از چسب 123 به خصوص در نماسازی و سطوح سنگی هیچ نشانه یا لکه های رنگی از خود برجا نمی گذارد. به دلیل ویسکوزیته بالا شره نمی کند. بوی آزارنده نداشته و در مدت زمان بسیار کمی سطوح را به هم می چسباند. قیمت خرید آن هم بسیار مناسب بوده و از هر نظر مقرون به صرفه است.

 

چسب 123 سنا باند
چسب یک دو سه سنا باند نیز یکی دیگر از چسب های سیانو اکریلاتی به شمار می رود که در مصارف مختلفی مانند چسباندن و اتصال قطعات فلزی، مقوایی، پلاستیکی، کاشی کاری و قطعات چینی کاربرد دارد. چسب 123 سنا باند دارای مزایای منحصر به فردی می باشد.

از جمله مزایای آن می توان به حساسیت زا نبودن آن برای افراد مستعد به حساسیت مواد شیمیایی اشاره کرد که از این نظر نسبت به سایر چسب های موجود در بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توصیه می شود این محصول را بیشتر در مصارف خانگی مورد استفاده قرار دهید.

چسب 123 سنا باند از تولیدات کشور ترکیه می باشد که در این زمینه محصولات پرکاربردی را به بازارهای جهانی صادر نموده است.

 

چسب 123 موتا فیکس
عمده کاربرد چسب 123 موتا فیکس در صنایع چوبی و ام دی اف سازی می باشد. چسب یک دو سه موتا فیکس ضمن بهره مندی از کیفیت مناسب و غلظت بالا قادر است تا قطعات مختلف از جمله انواع قطعات چوبی را در مدت زمان بسیار اندک و با قدرت مناسب به هم متصل سازد. چسب 123 موتا فیکس را می توانید از سایت های معتبری که اقدام به فروش اینترنتی این محصول نموده اند از جمله ویترین نت با قیمت خرید بسیار مناسبی تهیه نمایید.

 

چسب 123 سوما فیکس
چسب 123 سوما فیکس نیز به شکل یک تیوپ و محلول مناسبی در داخل آن و نیز یک اسپری عرضه شده است. از این نظر با بقیه تمایز چندانی ندارد. ویژگی بارز چسب یک دو سه سوما فیکس چسبندگی فوق العاده و نیز کاربردهای متعدد آن غیر از سطوح معمولی و در سطوح پارچه ای می باشد.

با استفاده از این محصول حتی بدون مدت زمان تاخیر و انتظار برای چسباندن دو قطعه به همدیگر می توانید به سرعت شاهد گیرش دو سطح باشید. توصیه می شود برای کارهای حرفه ای و سریع حتما خرید چسب 123 را در نظر داشته باشید و از مزایای این محصول استثنایی و کاربردی بهره مند شوید.

 

چسب 123 دیبا فیکس
چسب 123 دیبا فیکس را می توان به عنوان یکی از چسب های سیانو اکریلاتی مشهور بر شمرد که کاربرد آن در مصالح ساختمانی و نیز صنایع چوبی انکار ناپذیر است. چسب 123 دیبا فیکس به عنوان یک چسب منحصر به فرد با ویژگیهای استثنایی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب یک دو سه دیبا فیکس برای کارهای حرفه ای که نیاز به دقت و ظرافت و نیز استحکام خاصی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج مطلوبی در این زمینه بر جا می گذارد. امکان فروش اینترنتی این محصول نیز در سایت های معتبر با قیمت بسیار مناسب وجود دارد.

 

چسب 123 مپل مکس
چسب 123 مپل مکس نیز یکی از چسبهای مورد استفاده در صنایع و نیز انواع قطعات خشن و دارای ناهمواری های مختلف می باشد. چسب یک دو سه مپل مکس می تواند در انواع قطعات چوبی، پلاستیکی، کائوچویی و سایر سطوح مورد استفاده قرار گیرد.

غلظت آن بسیار مناسب بوده و در ظرف چند ثانیه گیرش قطعات انجام می شود که این ویژگی بسیار قابل توجه است.

چسب 123 مپل مکس از جمله محصولات تولید داخل کشور بوده و از نظر کیفیت قادر به رقابت با نمونه های مشابه خارجی می باشد. فروش عمده چسب 123 مپل مکس در سایت ویترین نت فرصتی بی نظیر برای خریداران و یا صنایع مرتبط می باشد.

 

چسب 123 تکنو فیکس
چسب 123 تکنوفیکس از جمله چسب هایی است که در صنایع مختلفی از قبیل صنایع مبلمان و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. مدت زمان گیرش در این نوع چسب بین 5 تا 12 ثانیه می باشد. 

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 153 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:47

لیست محصولات تولیدی شرکت فاخر شیمی :

روغن زیر کار حلال اب(پایه آب) ، عایق های رطوبتی ، شاپان مشکی ، شاپان قهوه ای ، پرایمر ، بتونه های ساختمانی و روغنی و همه کاره ، مادر رنک پلاستیک ، چسب بتن ، چسب کاشی ، پرایمر اکرلیک ، ماستیک درز گیر ،به صورت کیلو،گالن،دبه متوسط و دبه بزرگ تولید میشوند.

 

روغن زیرکار حلال آب

جهت زیرسازی برروی سطوح گچی و سیمانی برای اصلاح و آماده سازی سطح برای رنگ آمیزی بهتر استفاده میشود.

عایق رطوبتی ساختمانی

این محصول برای بام خانه و سرویس بهداشتی مناسب می باشد از ویژگی های این محصول میتوان به چسبندگی بسیار بالایی ، زمان خشک شدن مناسب  و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد.

 ماستیک درزگیر

درزگیرها برای جلوگیری از عبور مایعات ، هوا، گرد و غبار، صدا و حرارت از اتصالات در سطوح مختلف استفاده می‌شوند. درزگیرها در واقع چسب نیستند، اما بعضی از آن‌ها دارای خصوصیات چسبندگی هستند. ماستیک نوعی درزگیر با الاستیسیته بسیار زیاد می باشد که جهت درزگیری، عایق کردن و آب بندی انواع تونل ها، کانال ها و لوله های بتنی انتقال آب، ترک‌های اطراف وان ، درزه های اطراف پنجره ها، برای اتصال پنجره‌ها به سازه‌ها و …  استفاده کرد.

 بازرگانی خدیو عاملیت توزیع و نمایندگی محصولات فاخر

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 141 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:53

از سنباده پوساب ماتادور آلمان برای سایش سطوح ،از بین بردن خش قبل از هرگونه عملیات رنگ کاری ، بتونه گیری و پرداخت نهایی سطح مورد استفاده میشود. این محصول به دلیل انعطاف بالا قیمت مناسب و از همه مهم تر دارا بودن سمباده ی سیلیکون کاربید و ضد آب بودن به محبوبیت بالایی در ایران دست یافته اند.

نام گزاری این محصول به اسم پوساب (پوست +آب) به این دلیل است که همراه این سمباده باید از آب برای پولیش کاری بهتر استفاده کرد . مواد تشکیل دهنده ی این محصول از جنس سیلیسیوم کارباید هستند تا در اثر برخورد با آب دچار زنگ زدگی نشود

سنباده

سنباده ورقه ایی از دانه‌های سخت ساینده که با چسب‌های مخصوص مخلوط شده و بر روی صفحات کاغذی، مقوا و پارچه‌ای چسبانده شده میباشد.

سمباده در مدل های محتلفی همچون سنگ سنباده، کاغذ سنباده، دستگاه سنباده از نوع الکتریکی و دستی وجود دارد. سمباده معمولاً برای صاف کردن  سطح ناصاف و خشن به کار می‌رود تا برای رنگ کاری آماده شود. همچنین گاهی سمباده برای ناصاف و خشن کردن سطوح صاف استفاده میشود تا آنها را برای چسب زدن آماده کند.

گرید یا درجه سمباده :

گرید همان درجه زبری  است. سنباده‌ها بر اساس ریزی و درشتی ذرات ساینده و تعداد آن‌ها در واحد سطح درجه بندی و شماره گذاری می‌شود .  هر قدر عدد یک سنباده پایین تر باشد یعنی زبرتر و تعداد دانه های  آن فضای کمتری از واحد سطح را در برگرفته اند.

انواع سنباده :
  • کاغذی : بیشتر برای تمیز کردن زیر کار سطوح گچی استفاده میشود.
  • آهنی : در دو رنگ قرمز و آبی تولید میشود، رنگ قرمز برای چوب و رنگ آبی برای فلزات استفاده میشود.
  • پوساب : برای ساییدن سطوح خش دار فلزی استفاده میشود.به علت سفتی و شکنندگی زیاد، قبل از استفاده باید آن را به مدت چند دقیقه در آب خیساند تا نرم شود و در حین کار بریده نشود.
  • ته پوست : پس از کار زیاد بیشتر ذرات خورنده و سایینده از بین رفته است، میتوان به جای سنباده های نرم در مراحل پایانی کار  استفاده کرد.
دسته بندی از نظر شکل ظاهری
  •  ورقه‌ای
  •  رولی یا توپی
  • نواری- تسمه ای
  •  دیسکی (دایره‌ای)
  •  پشت کرکی
  •  پره‌ای
  •  براش
 دسته بندی از نظر جنس دانه
  • مواد طبیعی –  سنگ چخماق (فلینت) ، سنگ کوارتز ، سنگ لعل (گارانت)
  • مواد مصنوعی – ربور سیلیسیم ، اکسید آلومینیم، کاربید سیلیسیم
به نکته‌های زیر در زمان سمباده کاری توجه کنید:
  •  در سنباده کاری همیشه از سنباده زبر شروع شده و به ترتیب از سمباده نرم‌تر استفاده می‌شود.
  •  هنگام استفاده سمباده با دست، سنباده را از عرض نصف نموده و آن را سه لایه کنید تا هنگام کار سمباده نلغزد و به انگشتان آسیب نزند.

 بازرگانی خدیوعامل توزیع و نمایندگی سنباده ماتادور

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:17

از سنباده پوساب ماتادور آلمان برای سایش سطوح ،از بین بردن خش قبل از هرگونه عملیات رنگ کاری ، بتونه گیری و پرداخت نهایی سطح مورد استفاده میشود. این محصول به دلیل انعطاف بالا قیمت مناسب و از همه مهم تر دارا بودن سمباده ی سیلیکون کاربید و ضد آب بودن به محبوبیت بالایی در ایران دست یافته اند.

نام گزاری این محصول به اسم پوساب (پوست +آب) به این دلیل است که همراه این سمباده باید از آب برای پولیش کاری بهتر استفاده کرد . مواد تشکیل دهنده ی این محصول از جنس سیلیسیوم کارباید هستند تا در اثر برخورد با آب دچار زنگ زدگی نشود

سنباده

سنباده ورقه ایی از دانه‌های سخت ساینده که با چسب‌های مخصوص مخلوط شده و بر روی صفحات کاغذی، مقوا و پارچه‌ای چسبانده شده میباشد.

سمباده در مدل های محتلفی همچون سنگ سنباده، کاغذ سنباده، دستگاه سنباده از نوع الکتریکی و دستی وجود دارد. سمباده معمولاً برای صاف کردن  سطح ناصاف و خشن به کار می‌رود تا برای رنگ کاری آماده شود. همچنین گاهی سمباده برای ناصاف و خشن کردن سطوح صاف استفاده میشود تا آنها را برای چسب زدن آماده کند.

گرید یا درجه سمباده :

گرید همان درجه زبری  است. سنباده‌ها بر اساس ریزی و درشتی ذرات ساینده و تعداد آن‌ها در واحد سطح درجه بندی و شماره گذاری می‌شود .  هر قدر عدد یک سنباده پایین تر باشد یعنی زبرتر و تعداد دانه های  آن فضای کمتری از واحد سطح را در برگرفته اند.

انواع سنباده :
  • کاغذی : بیشتر برای تمیز کردن زیر کار سطوح گچی استفاده میشود.
  • آهنی : در دو رنگ قرمز و آبی تولید میشود، رنگ قرمز برای چوب و رنگ آبی برای فلزات استفاده میشود.
  • پوساب : برای ساییدن سطوح خش دار فلزی استفاده میشود.به علت سفتی و شکنندگی زیاد، قبل از استفاده باید آن را به مدت چند دقیقه در آب خیساند تا نرم شود و در حین کار بریده نشود.
  • ته پوست : پس از کار زیاد بیشتر ذرات خورنده و سایینده از بین رفته است، میتوان به جای سنباده های نرم در مراحل پایانی کار  استفاده کرد.
دسته بندی از نظر شکل ظاهری
  •  ورقه‌ای
  •  رولی یا توپی
  • نواری- تسمه ای
  •  دیسکی (دایره‌ای)
  •  پشت کرکی
  •  پره‌ای
  •  براش
 دسته بندی از نظر جنس دانه
  • مواد طبیعی –  سنگ چخماق (فلینت) ، سنگ کوارتز ، سنگ لعل (گارانت)
  • مواد مصنوعی – ربور سیلیسیم ، اکسید آلومینیم، کاربید سیلیسیم
به نکته‌های زیر در زمان سمباده کاری توجه کنید:
  •  در سنباده کاری همیشه از سنباده زبر شروع شده و به ترتیب از سمباده نرم‌تر استفاده می‌شود.
  •  هنگام استفاده سمباده با دست، سنباده را از عرض نصف نموده و آن را سه لایه کنید تا هنگام کار سمباده نلغزد و به انگشتان آسیب نزند.

 بازرگانی خدیوعامل توزیع و نمایندگی سنباده ماتادور

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:17

شرکت تولیدی ایران چسب (سهامی خاص) در سال 1349 تاسیس و در فضایی به وسعت 12000متر مربع با بنایی با16300متر مربع همراه 17 پرسنل و 7 دستگاه برش در تولید انواع نوارچسب بسته بندی رسما آغاز به کار نمود. این شرکت به منظور بهبود و به روزکردن فن آوری تولید وارتقاکیفی وکمی محصولات خود همواره اقدام به نوسازی ونصب تجهیزات و ماشین آلات جدید ازجمله کوتینگ،برش،بسته بندی در خطوط تولید نموده و همچنین با افزایش تولید و خرید دستگاه های جدید به وسعت فضای این شرکت به متراژ 7700 متر مربع افزوده شد وتداوم این سیاست را یکی از اصول خدشه ناپذیر خود می شمرد.

این شرکت همچنین به دلیل رسالت خود در تولید و تکمیل محصولات در سال 1360 اقدام به تاسیس شرکت الغری با فضایی به وسعت 25000مترمربع همراه با 25 نفر پرسنل نمود وتولیدات خود را در زمینه محصولات پلی اتیلن از جمله سفره یکبارمصرف ، کیسه فریزر، کیسه زباله و دستکش یکبارمصرف ارتقاداده و نام گروه تولیدی ایران چسب و الغری را از آن خود کرده است.

هم اکنون گروه تولیدی ایران چسب والغری با افتخار اعلام میدارد این گروه تولیدی باحدود 800 پرسنل در تولید انواع نوارچسب بسته بندی و محصولات پلی اتیلن جایگاه ویژه ای را درتهیه و تامین نیاز مشتری با کیفیتی برتر کسب نموده است و باعث جلب رضایت مشتریان ومصرف کنندگان قرارگرفته است. گروه تولیدی ایران چسب و الغری با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته در واحد تولید خود همیشه پرچم دار کیفیت ،مشتری مداری ، جلب رضایت مصرف کنندگان وتنوع سازی محصولات بوده است وهمچنین با صادرات محصولات خود هم اکنون در زمره ی شرکتهای برتر صنعت چسب در خاورمیانه شناخته می شود.

این شرکت در نظر دارد در سالهای جاری با ایجاد و استقرار طرح های توسعه جدید در زمینه تولید محصولات دیگر وتکمیل محصولات خود به منظور جلوگیری از واردات کالا و خود کفایی مواد اولیه اقدام نماید. عزم وارده هیئت مدیره و مدیریت ارشد سازمان نیز در طی سالیان متمادی ، همواره به نحوی بوده که این مجموعه خصوصی را در جهت توسعه وتعالی رهنمون سازد و بیش از پیش ، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرز وبوم را مرتفع نماید.بدیهی است تلاش و سرمایه گذاری در این عرصه گسترده با مشکلات و چالش های بسیاری همراه بوده است اما هدف کار آفرینی به طور مستقیم وغیر مستقیم مهمترین عاملی بوده که فراتر از انگیزه های اقتصادی مد نظر قرارگرفته است.

باتوجه به فعالیت های اقتصادی گسترده و ایجاد بازارهای جدید این شرکت موفق به کسب افتخارات زیر گردیده است:

  • دریافت تندیس مدیر برتر ایران در سال 90
  • کارآفرین برتر سال 84
  • کارآفرین برتر سال 87
  • کارآفرین برتر سال 89
  • اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001-2000درسال 1394 الی 1397
  • اخذ گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2004درسال 1394 الی1397
  • اخذ گواهینامه سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی شغلی OHSAS18001:2007از شرکت AENORاسپانیا درسال 1394 الی 1397

از جمله تقدیرنامه های کسب شده این شرکت:

  • واحد نمونه سال90 صنایع و معادن استان قزوین
  • واحد سبز سال 89
  • دریافت تندیس استاندارد ملی
  • دریافت تندیس برند ملی
  • کسب مقام مدیر نمونه سال83و 88
  • تقدیر نامه از موسسه جوانمردان عترت
  • تقدیر نامه از جانب مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان
  • تقدیر و تشکر از بنگاه تعاون اداره کل زندان های استان قزوین به واسطه اشتغالزایی زندانیان در بند زندان های استان قزوین

بازرگانی خدیو عاملیت توزیع محصولات و نمایندگی ایران چسب

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:07

شرکت تولیدی ایران چسب (سهامی خاص) در سال 1349 تاسیس و در فضایی به وسعت 12000متر مربع با بنایی با16300متر مربع همراه 17 پرسنل و 7 دستگاه برش در تولید انواع نوارچسب بسته بندی رسما آغاز به کار نمود. این شرکت به منظور بهبود و به روزکردن فن آوری تولید وارتقاکیفی وکمی محصولات خود همواره اقدام به نوسازی ونصب تجهیزات و ماشین آلات جدید ازجمله کوتینگ،برش،بسته بندی در خطوط تولید نموده و همچنین با افزایش تولید و خرید دستگاه های جدید به وسعت فضای این شرکت به متراژ 7700 متر مربع افزوده شد وتداوم این سیاست را یکی از اصول خدشه ناپذیر خود می شمرد.

این شرکت همچنین به دلیل رسالت خود در تولید و تکمیل محصولات در سال 1360 اقدام به تاسیس شرکت الغری با فضایی به وسعت 25000مترمربع همراه با 25 نفر پرسنل نمود وتولیدات خود را در زمینه محصولات پلی اتیلن از جمله سفره یکبارمصرف ، کیسه فریزر، کیسه زباله و دستکش یکبارمصرف ارتقاداده و نام گروه تولیدی ایران چسب و الغری را از آن خود کرده است.

هم اکنون گروه تولیدی ایران چسب والغری با افتخار اعلام میدارد این گروه تولیدی باحدود 800 پرسنل در تولید انواع نوارچسب بسته بندی و محصولات پلی اتیلن جایگاه ویژه ای را درتهیه و تامین نیاز مشتری با کیفیتی برتر کسب نموده است و باعث جلب رضایت مشتریان ومصرف کنندگان قرارگرفته است. گروه تولیدی ایران چسب و الغری با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته در واحد تولید خود همیشه پرچم دار کیفیت ،مشتری مداری ، جلب رضایت مصرف کنندگان وتنوع سازی محصولات بوده است وهمچنین با صادرات محصولات خود هم اکنون در زمره ی شرکتهای برتر صنعت چسب در خاورمیانه شناخته می شود.

این شرکت در نظر دارد در سالهای جاری با ایجاد و استقرار طرح های توسعه جدید در زمینه تولید محصولات دیگر وتکمیل محصولات خود به منظور جلوگیری از واردات کالا و خود کفایی مواد اولیه اقدام نماید. عزم وارده هیئت مدیره و مدیریت ارشد سازمان نیز در طی سالیان متمادی ، همواره به نحوی بوده که این مجموعه خصوصی را در جهت توسعه وتعالی رهنمون سازد و بیش از پیش ، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرز وبوم را مرتفع نماید.بدیهی است تلاش و سرمایه گذاری در این عرصه گسترده با مشکلات و چالش های بسیاری همراه بوده است اما هدف کار آفرینی به طور مستقیم وغیر مستقیم مهمترین عاملی بوده که فراتر از انگیزه های اقتصادی مد نظر قرارگرفته است.

باتوجه به فعالیت های اقتصادی گسترده و ایجاد بازارهای جدید این شرکت موفق به کسب افتخارات زیر گردیده است:

  • دریافت تندیس مدیر برتر ایران در سال 90
  • کارآفرین برتر سال 84
  • کارآفرین برتر سال 87
  • کارآفرین برتر سال 89
  • اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001-2000درسال 1394 الی 1397
  • اخذ گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2004درسال 1394 الی1397
  • اخذ گواهینامه سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی شغلی OHSAS18001:2007از شرکت AENORاسپانیا درسال 1394 الی 1397

از جمله تقدیرنامه های کسب شده این شرکت:

  • واحد نمونه سال90 صنایع و معادن استان قزوین
  • واحد سبز سال 89
  • دریافت تندیس استاندارد ملی
  • دریافت تندیس برند ملی
  • کسب مقام مدیر نمونه سال83و 88
  • تقدیر نامه از موسسه جوانمردان عترت
  • تقدیر نامه از جانب مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان
  • تقدیر و تشکر از بنگاه تعاون اداره کل زندان های استان قزوین به واسطه اشتغالزایی زندانیان در بند زندان های استان قزوین

بازرگانی خدیو عاملیت توزیع محصولات و نمایندگی ایران چسب

donyayechasb...
ما را در سایت donyayechasb دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bahare creativedesign بازدید : 256 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 19:07